czwartek, 26 lipca 2012

14. Po irlandzku?

Ostatnio jakoś tak te ważne wydarzenia związane są z Irlandią.

Jeszcze chwila.. jeszcze trochę.. już brakuje tak niewiele i będzie! Tak! Nowy album zespołu The Script - uwielbiam chłopaków z Irandii :) Uwielbiam akcent chłopaków z Irlandii :)
A tu kawałek promujący płytę :) Hall of Fame

Nudnawo mi trochę w tej mojej pracy, dni upływają mi na nie robieniu niczego konstruktywnego - no może poza nauką pediatrii, która idzie mi strasznie wolno ;(

W związku z zawirowaniami dotyczącymi IELTS oraz Foundation Programme zrodziła się idea by aplikować do Irlandii. Ja oraz moja mailowa towarzyszka, która niemalże staje na głowie po to, by stażu w PL nie robić, z niecierpliwością oczekujemy na publikację wymagań dla kandydatów na staż w Irlandii w 2013.
We'll see..

Zobaczymy jak wszystko mi się ułoży.. Może po irlandzku? :)

1 komentarz:

  1. A ja się dostałam na nanotechnologie na politechnike łódzką. Chyba zwariuje z tej chemii no ale...

    OdpowiedzUsuń